Regulamin

REGULAMIN SPRZEDAŻY ORAZ ŚWIADCZENIA USŁUG

Sklep internetowy dostępny pod adresemhttps://beautifulmom.pl/udostępniony jest przez Sprzedawcęna zasadach określonych niniejszym dokumentem stanowiącym regulamin w myśl ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (zwany dalej „Regulaminem”).

Dane kontaktowe Sprzedawcy:

– telefon: +48 600 661638,

– adres e-mail: salon@beautifulmom.pl.

Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, rodzaje usług świadczonych za pośrednictwem Sklepu, zasady świadczenia usług oraz zawierania umów sprzedaży, a także prawa i obowiązki Klientów oraz Sprzedawcy. Zapoznanie się z niniejszym Regulaminem stanowi obowiązek każdego KlientaSklepu.

1.Definicje

  1. Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  2. Formularz zamówienia – formularz dostępny w Sklepie internetowym umożliwiający złożenie zamówienia w celu dokonania zakupu Produktu lub Usługi Płatnej.
  3. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której prawo przyznaje zdolność prawną zawierająca umowę ze Sprzedawcą.
  4. Konsument – osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  5. Newsletter – usługa umożliwiająca subskrybowanie i otrzymywanie drogą elektroniczną bezpłatnych informacji o Produktach i promocjach Sprzedawcy.
  6. Produkt – produkt będący rzeczą fizyczną, który Klient nabywa za pośrednictwem Sklepu internetowego.
  7. Salon – salon Beautiful Mom prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem ul. Tarnogórska 1, 52-021 Wrocław.
  8. Sklep – sklep internetowy działający pod adresem https://beautifulmom.pl/.
  9. Sprzedawca – Beautiful Mom Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiupod adresem ul. Tarnogórska 1, 52-021 Wrocław, NIP: 8992908906, REGON: 520204800, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000927360, sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, kapitał zakładowy: 40.000,00 zł.
  10. Usługa – usługi świadczenie elektronicznie za pośrednictwem Sklepu.
  11. Usługa Płatna – usługa świadczona przez Sprzedawcę odpłatnie zgodnie z zamówieniem Klienta.
  12. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane Sprzedawcy i zmierzające bezpośrednio do zakupu Produktu lub Usługi Płatnej.

2. Postanowienia ogólne

  1. Sprzedawca zobowiązuje się do świadczenia usług na rzecz Klienta w zakresie i na warunkach określonych w Regulaminie.
  2. Klient zobowiązuje się do korzystania z Sklepuinternetowego zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie, obowiązującymi przepisami prawa i zasadami współżycia społecznego.
  3. Korzystanie z Sklepu oraz Usług, w tym Usług Płatnych oznacza zapoznanie się przez Klientaz warunkami określonymi w Regulaminie oraz Polityce prywatności.Klient składający zamówienie na Usługę Płatną lub korzystający z pozostałej oferty Sprzedawcyzobowiązany jest do złożenia oświadczenia o akceptacji treści Regulaminu za pomocą funkcjonalności dostępnej w trakcie składania zamówienia (okienko wyboru).
  4. Sprzedawca przestrzega zasady ochrony danych osobowych Klientów przewidziane rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dn. 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Klient wyraża zgodę na gromadzenie, przechowywanie i przetwarzanie przez Sprzedawcy danych osobowych w celu realizacji usługi. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych Klientów określa Polityka prywatności Sprzedawca może wykorzystać dane Klienta w celu marketingu usług jedynie za wyraźną zgodą Klienta lub w oparciu o właściwe przepisy prawa.
  5. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta do Sklepu treści o charakterze bezprawnym lub obraźliwym. Klient zobowiązany jest do korzystania ze stron internetowych w sposób niezakłócający ich funkcjonowania, w szczególności poprzez nieużywanie określonego oprogramowania (w tym oprogramowania złośliwego) lub urządzeń.
  6. Szczególne zagrożenia związane z korzystaniem z usług drogą elektroniczną to możliwość uzyskania przez nieuprawnione osoby dostępu do danych transmitowanych przez sieć lub przechowywanych na dołączonych do sieci komputerach i ingerencji w te dane, co może spowodować, w szczególności, ich utratę, nieuprawnioną zmianę lub uniemożliwienie korzystania z usług oferowanych z wykorzystaniem Sklepu.
  7. Postanowienia Regulaminu dotyczące konsumentów stosuje się odpowiednio do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  8. Informacje dotyczące Produktu lub Usług Płatnych znajdujące się na stronie Sklepu internetowego stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
  9. Wszelkie ceny podane na stronie Sklepu internetowego są cenami netto.
  10. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach Produktów i Usług Płatnych dostępnych w Sklepie internetowym, wprowadzania nowej oferty jak i też przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź dokonywania zmian w trwających już promocjach. W przypadku akcji promocyjnych obejmujących czasową obniżkę ceny Sprzedawca na stronie Sklepu internetowego wskazuje, obok ceny promocyjnej, poprzednią najniższą cenę, jaka obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem promocji. Skala obniżki będzie ustalana w stosunku do najniższej wskazanej ceny.

3. Ogólne warunki świadczenia usług

  1. Sprzedawca za pomocą Sklepu internetowego świadczy drogą elektroniczną usługi poprzez:
  2. udostępnienie treści o ofercie, Produktach i usługach na stronie Sklepu internetowego,
  3. umożliwienie wypełnienia formularza zamówienia w celu zakupu Produktów lub Usług Płatnych,
  4. przesyłanie Klientom informacji o promocjach i Produktach w formie „Newslettera”.
  5. Usługi określone w pkt 1 świadczone są nieodpłatnie.
  6. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną w postaci umożliwienia wypełnienia formularza zamówienia zawierana jest z Klientem na czas oznaczony w momencie przystąpienia przez niego do wypełniania formularza oraz ulega rozwiązaniu z chwilą odstąpienia od wypełnienia formularza lub z chwilą przesłania wypełnionego formularza Sprzedawcy.
  7. Umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi „Newsletter” zawiązywana jest na czas nieokreślony z chwilą zapisania się Klienta do usługi „Newsletter” za pomocą funkcjonalności dostępnej na stronie Sklepu internetowego oraz ulega zakończeniu z chwilą wypowiedzenia przez Klienta umowy zgodnie z zasadami określonymi Regulaminem lub po wypisaniu się z listy subskrypcyjnej za pomocą hiperłącza (linku) zawartego w wiadomościach Newsletter.
  8. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z usług świadczonych przez Sprzedawcę:
  9. urządzenie z dostępem do sieci Internet,
  10. przeglądarka internetowa obsługująca pliki Cookies,
  11. dostęp do poczty elektronicznej.
  12. Klient ponosi opłaty związane z dostępem do sieci Internet i transmisją danych zgodnie z taryfą swojego dostawcy usług internetowych.

4. Zamówienie Usługi Płatnej

  1. Sprzedawca za pośrednictwem Sklepu udostępnia Klientom możliwość złożenia zamówienia na Usługi Płatne(szkolenia stacjonarne lub online)zgodnie z ich opisem i wariantami dostępnymi na Sklepu.
  2. Klient w celu zamówienia Usługi Płatnej:
  3. dokonuje wyboru Usługi Płatnej (dodanie do „koszyka” poprzez funkcjonalność dostępną na stronieSklepu),
  4. wypełnia formularz zamówienia wskazując wymagane dane,
  5. dokonuje płatności za zamówienie za pomocą metod płatności dostępnych w Sklepie.
  6. Sprzedawca po otrzymaniu zamówienia przesyła niezwłocznie na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta wiadomość zawierającą potwierdzenie zamówienia oraz określającą istotne warunku umowy, która zostaje zawarta w związku ze złożeniem i potwierdzeniem zamówienia.
  7. Wraz z otrzymaniem przez Klienta wiadomości, o której mowa w ust. 3 pomiędzy Usługodawcą a Klientem dochodzi do zawarcia umowy o świadczenie Usługi Płatnej będącej przedmiotem zamówienia.
  8. Sprzedawca realizuje Usługę Płatnąw postaci na warunkach oraz w terminie uzgodnionym z Klientem.
  9. Brak obecności Klienta w trakcie szkolenia nie pociąga za sobą obowiązku zwrotu na rzecz Klienta wniesionej przez niego płatności.
  10. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia w przypadku, gdy z przyczyn od niego niezależnych (zdarzenie losowe, choroba, inna siła wyższa) przeprowadzenie szkolenia nie będzie możliwe. O zmianie terminu Sprzedawca poinformuje Klienta niezwłocznie, nie później jednak niż na 3 dni przed pierwotnym terminem szkolenia.
  11. Klient zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie sprzętu oraz infrastruktury informatycznej, w szczególności dostępu do sieci Internet, komputera lub urządzenia mobilnego z zainstalowaną aktualną przeglądarką internetową uaktualnioną do najnowszej wersji i ewentualnie dodatkowym oprogramowaniem, które jest niezbędne do udziału w szkoleniach online.
  12. Klientowi zabrania się rejestrowania lub innego rodzaju przechwytywania obrazu, dźwięku lub innych treści w trakcie szkolenia i zapisywania ich na urządzeniu Klienta lub innych urządzeniach i systemach nienależących do Sprzedawcy, chyba że Sprzedawca wyraźnie wyraził zgodę na rejestrowanie przebiegu szkolenia.

5 Umowa sprzedaży

  1. Sprzedawca umożliwia składanie zamówień na Produktydostępne w jego ofercieza pomocą formularza zamówienia na Sklepu internetowym przez 24 godziny 7 dni w tygodniu.
  2. W celu złożenia zamówienia Klient dokonuje wyboru Produktu znajdującego sięw Sklepie internetowym określając równocześnie ilość jaką zamierza nabyć. Po dokonaniu wyboru (dodanie do „koszyka” poprzez funkcjonalność dostępną na Sklepu internetowym), Klient wypełnia formularz zamówienia wskazując w nim dane niezbędne do realizacji zamówienia przez Sprzedawcę, a następnie potwierdza złożenie zamówienia za pomocą przycisku „Zamawiam i płacę”.
  3. Po otrzymaniu zamówienia Sprzedawca przesyła Klientowi drogą elektroniczną na podany w trakcie składania zamówienia adres poczty elektronicznej oświadczenie o przyjęciu zamówienia. Następnie Sprzedawca po weryfikacji możliwości realizacji zamówienia przesyła wiadomość potwierdzającą zamówienie. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości potwierdzającej zamówienie dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży.
  4. Wiadomość potwierdzająca zamówienie zawiera ustalone warunki umowy sprzedaży.

6. Realizacji zamówienia

  1. Sprzedawca realizuje zamówienia według kolejności ich wpłynięcia z uwzględnieniem §8 pkt 3 Regulaminu.
  2. Na czas realizacji zamówienia składa się przygotowanie, skompletowanie, spakowanie oraz wydanie Produktu przez Sprzedawcę. Średni czas realizacji zamówienia wynosi do siedmiu dni roboczych.
  3. Zamówienia złożone w dzień roboczy po godzinie 14.00 oraz w dni wolne od pracy traktowane są jak złożone następnego dnia roboczego.
  4. Do czasu realizacji zamówienia należy doliczyć czas dostawy Produktu przez przewoźnika zgodnie z wybraną przez Klienta metodą dostawy. Informacje o metodach oraz kosztach dostawy dostępne są na stronie internetowej oraz wskazywane są w trakcie składania zamówienia.
  5. Zamówienia wydawane są do dostawy przewoźnikowi wyłącznie w dni robocze.
  6. W przypadku gdy część zamówienia składającego się z kilku Produktów nie jest aktualnie dostępna, Klient jest o tym informowany telefonicznie bądź za pomocą wiadomości e-mail i podejmuje decyzję o sposobie realizacji zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia bądź wybór Produktu zamiennego).
  7. W przypadku zamówień składających się z kilku Produktów o różnej dostępności, a mających zostać dostarczonymi w jednej przesyłce, termin realizacji zamówienia będzie uzależniony od terminu skompletowania przez Sprzedawcę ostatniego Produktu objętego zamówieniem, chyba że w uzgodnieniu z Klientem postanowiono inaczej.
  8. Po otrzymaniu przesyłki Klient powinien dokładnie sprawdzić stan opakowania i jego zawartość. W razie stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń bądź innych nieprawidłowości powinien w obecności kuriera sporządzić protokół ze szkody oraz zawiadomić Sprzedawcę.
  9. W przypadku odmowy przyjęcia przesyłki lub braku możliwości jej doręczenia z przyczyn leżących po stronie Klienta, Sprzedawca posiada uprawnienie do obciążenia Klienta kosztami poniesionymi w związku z taką sytuacją (np. koszty zwrotu przesyłki do Sprzedawcy lub ponownej wysyłki do Klienta).
  10. W przypadku, gdy Sprzedawca pokryje Klientowi szkodę powstałą w czasie przewozu Produktu, roszczenia przysługujące z tego tytułu Klientowi wobec przewoźnika, w zakresie, w jakim zostały pokryte przez Sprzedawcę, przechodzą na Sprzedawcę. Przejście roszczeń na Sprzedawcę nie wymaga zawarcia odrębnej umowy cesji.
  11. Sprzedawca umożliwia osobisty odbiór zamówienia przez Klienta w punkcie stacjonarnym pod adresem Beautiful Mom Sp. z o.o., ul.Tarnogórska 1, 52-021 Wrocław. Odbiór zamówienia w punkcie stacjonarnym możliwy jest wyłącznie po uprzednim potwierdzeniu przez Sprzedawcę przygotowania Produktów do wydania.

7. Zasady realizacji Vouchera

  1. Voucher dostępny w ofercie Sprzedawcy jest dokumentem na okaziciela, oznaczonym indywidualnym numerem oraz datą ważności. Voucher wydawany jest w formie elektronicznej lub w formie pisemnej.
  2. Voucher może zostać zrealizowany wyłącznie w Salonie przez jedną osobę podczas jednej wizyty na usługę lub usługi dostępne w ofercie Salonu.
  3. Voucher może zostać zrealizowany wyłącznie przez osobę będącą w posiadaniu Vouchera w podczas wizyty w Salonie.
  4. Możliwość realizacji Vouchera wymaga uprzedniej rezerwacji terminu wizyty w Salonie.
  5. Klient jest uprawniony do jednorazowej zmiany rezerwacji terminu wizyty w Salonie na co najmniej 3 dni robocze przed pierwotnie zarezerwowanym terminem. W przypadku nieodwołania zarezerwowanego terminu lub dokonania zmiany terminu z naruszeniem zasady określonej w zdaniu pierwszym, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji Vouchera.
  6. Wartość Vouchera stanowi maksymalną cenę usługi lub usług, które mogą zostać zrealizowane na podstawie Vouchera. Sprzedawca dopuszcza możliwość sumowania Voucherów.
  7. W przypadku gdy wartość usług zrealizowanych na rzecz posiadacza Vouchera przekracza jego wartość, osoba realizująca Voucher zobowiązana jest do dopłaty różnicy wynikającej z łącznej ceny usługi oraz wartości Vouchera.
  8. W przypadku gdy wartość usług zrealizowanych na rzecz posiadacza Vouchera jest niższa niż jego wartość, Sprzedawca nie zwraca różnicy wynikającej z łącznej ceny usługi oraz wartości Vouchera.
  9. Termin ważności Vouchera jest oznaczony i wynosi 6 miesięcy od daty zakupu. W przypadku braku realizacji Vouchera w zakreślonym terminie jego ważność wygasa. Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu płatności w przypadku utraty ważności Vouchera.
  10. Sprzedawca po wydaniu Vouchera nie ponosi odpowiedzialności za utratę, zniszczenie lub przekazanie przez Klienta Vouchera osobie nieuprawnionej.
  11. Odmowa realizacji Vouchera może nastąpić, gdy:
  12. upłynął termin ważności Vouchera,
  13. nie dokonano wcześniejszej rezerwacji wizyty w Salonie lub naruszono zasady określone w ust. 5,
  14. Voucher jest uszkodzony w sposób uniemożliwiający w szczególności określenie jego wartości oraz daty ważności.
  15. Voucher nie podlega wymianie na środki pieniężne.

8.Metody płatności

  1. Sprzedawca umożliwia płatnośćw formie przedpłatyza pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Paynow, którego operatorem jest mElements S.A. z siedzibą w Warszawie, 00-850 przy ul. Prostej 18 (Klient dokonuje płatności zgodnie z regulaminem systemu płatności Paynow).
  2. Klient zobowiązany jest do opłacenia zamówienia niezwłocznie po jego złożeniu. W przypadku braku płatności zamówienie może zostać anulowane, a Sprzedawca uprawniony jest do odstąpienia od umowy.
  3. Sprzedawca przyjmuje zamówienie do realizacji po otrzymaniu informacji o pozytywnej autoryzacji transakcji przez operatora systemu płatności elektronicznych.
  4. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta kartą płatniczą, zwrot dokonywany jest na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta.
  5. Dowód zakupu jest dostarczany Klientowi wraz z Produktem lub elektronicznie na adres e-mail wskazany przez Klienta w trakcie składania zamówienia.

9. OdpowiedzialnośćSprzedawcy

  1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wprowadzenie przez Klienta błędnych danych (w szczególności przez podanie błędnych danych w formularzach dostępnych na stronie), przekazanie niepełnych lub błędnych informacji na podstawie których realizowane są Usługi Płatne, a także działanie Klienta w sposób utrudniający lub uniemożliwiający świadczenie i realizację usług przez Sprzedawcę.
  2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki korzystania z Sklepu przez Klienta w sposób niezgodny z postanowieniami Regulaminu, obowiązującymi przepisami prawa oraz obowiązującymi w tym zakresie zasadami współżycia społecznego lub zwyczajami.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zakończenia świadczenia poszczególnych funkcjonalności Sklepu internetowego z uwagi na konieczność konserwacji, przeglądu lub rozbudowy bazy technicznej bądź oprogramowania. Zawieszenie bądź zakończenie świadczeń poszczególnych funkcjonalności Sklepu nie może naruszać praw Klienta.

10. Odstąpienie od umowy

  1. Klientowi będącemu konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa Sprzedawcy w terminie 14 dni od dnia, w którym zawarto umowę o świadczenie usługi. W przypadku umowy sprzedażyprawo do odstąpienia od umowy przysługuje w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu objęcia Produktu w posiadanie przez Klienta lub osobę trzecią przez niego wskazaną inną niż przewoźnik. Jeżeli umowa obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – termin biegnie od momentu objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części.
  2. Postanowienia dotyczące konsumenta zawarte w niniejszym rozdziale stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  3. Do zachowania terminu wystarczy przesłanie oświadczenia na adres siedziby lub adres poczty elektronicznej Sprzedawcy.
  4. Klientmoże odstąpić od umowy składając oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu, przesyłając je na adres Sprzedawcy lub drogą elektroniczną na adres salon@beautifulmom.pl.
  5. W razie odstąpienia od umowy, jest ona uważana za niezawartą a konsument jest zwolniony od wszelkich zobowiązań. Płatności dokonane przez konsumenta (w tym koszty dostawy) zostaną zwrócone przez Sprzedawcę w takie samej formie w jakiej konsument dokonał zapłaty, chyba, że konsument wyrazi zgodę na zwrot płatności w inny sposób, który nie spowoduje dla niego dodatkowych obciążeń. Zwrot następuje w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt, może wstrzymać się ze zwrotem otrzymanych płatności do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  6. Klient ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedawcę niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych, od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
  7. Klient ponosi wyłącznie bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
  8. Produkt należy dostarczyć Sprzedawcy na adres: Beautiful Mom Sp. z o.o., ul. Tarnogórska 1, 52-021 Wrocław.
  9. Klient jest zobowiązany do należytego zabezpieczenia Produktu na czas transportu. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
  10. W razie odstąpienia od umowy konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  11. W przypadku umowy, której przedmiotem jest usługa, a rozpoczęcie jej świadczenia za wyraźną zgodą konsumenta rozpoczęło się przed upływem ustawowego terminu na odstąpienie od umowy, konsument w przypadku odstąpienia od umowy ma obowiązek zapłaty Sprzedawcy za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.
  12. W związku z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia nie przysługuje m. in.:
  13. jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo do odstąpienia od umowy;
  14. w stosunku do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  15. w przypadku zrealizowania Vouchera.

11. Reklamacje Produktu

  1. Zgodnie z art. 43a i nast. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta będącego konsumentem za zgodność Produktu z umową sprzedaży. Postanowienia dotyczące konsumenta zawarte w niniejszym rozdziale stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Produktu z umową w zakresie, o którym mowa w art. 43a ust. 2 lub 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, jeżeli konsument, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Produktu odbiega od wymogów zgodności z umową określonych w art. 43a ust. 2 lub 3 ustawy oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy Produktu.
  3. Dostarczenie Produktu w ramach realizacji uprawnień określonych w niniejszym paragrafie odbywa się na koszt Sprzedawcy.
  4. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności Produktu z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia Produktu, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką Produktu lub charakterem braku zgodności Produktu z umową.
  5. Zgłoszenie o niezgodności Produktu z umową należy przesłać drogą elektroniczną na adres salon@beautifulmom.pl lub pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy. Zgłoszenie można przesłać na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do Regulaminu.
  6. Jeżeli Produkt jest niezgodny z umową, konsument może żądać jego naprawy lub wymiany. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy konsument żąda naprawy lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Produktu z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia Produktu do zgodności z umową.
  7. Jeżeli Produkt jest niezgodny z umową, konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
  8. Sprzedawca odmówił doprowadzenia Produktu do zgodności z umową;
  9. Sprzedawca nie doprowadził Produktu do zgodności z umową;
  10. brak zgodności Produktu z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Produkt do zgodności z umową;
  11. brak zgodności Produktu z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania z możliwości jego naprawy lub wymiany;
  12. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Produktu do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.
  13. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności Produktu z umową jest nieistotny.
  14. Sprzedawca zwraca konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o obniżeniu ceny.
  15. W razie odstąpienia od umowy konsument niezwłocznie zwraca Produkt Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu lub dowodu jego odesłania. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  16. Jeżeli jest to niezbędne dla oceny wad fizycznych, Produkt należy dostarczyć na adres: Beautiful Mom Sp. z o.o., ul. Tarnogórska 1, 52-021 Wrocław.
  17. Sprzedawca odpowiada na zgłoszenie Klienta w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jego otrzymania. Nierozpatrzenie zgłoszenia w zakreślonym terminie jest równoznaczne z jego uwzględnieniem.
  18. Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy, usunięcia wad lub wymiany Produktu na nowy.

12. Postępowanie reklamacyjne w zakresie usług elektronicznych

  1. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przez Sprzedawcy usług świadczonych drogą elektronicznąKlient jest uprawniony do złożenia reklamacji na adres e-mail Sprzedawcy.
  2. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać oznaczenie Klienta (imię i nazwisko oraz adres poczty elektronicznej), przedmiot reklamacji wraz ze wskazaniem okresu, którego dotyczy reklamacja oraz okoliczności uzasadniające złożenie reklamacji. W przypadku podania niepełnych danych, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji,Sprzedawca wezwie niezwłocznie Klienta do uzupełnienia danych.
  3. Reklamację rozpatruje Sprzedawca w terminie do 14 dni od dnia otrzymania reklamacji lub od momentu uzupełnienia przez Klienta reklamacji na wezwanie Sprzedawcy. Brak rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni oznacza jej uwzględnienie przez Sprzedawcę.

13. Postanowienia dotyczące przedsiębiorców

  1. Postanowienia niniejszego paragrafu dotyczą wyłącznie Klientów nie będących konsumentami w myśl art. 221 Kodeksu cywilnego.
  2. Postanowień niniejszego paragrafu nie stosuje się dla umów sprzedaży, jeżeli kupującym jest osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w każdym czasie o ile Produkt nie został wydany Klientowi, osobie trzeciej działającej w imieniu Klienta lub przewoźnikowi realizującemu dostawę do Klienta. Odstąpienie od umowy przez Sprzedawcę nie rodzi po stronie Klienta roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ograniczenia metod płatności dostępnych w Sklepie internetowym. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do żądania przedpłaty w całości lub części wartości zamówienia, niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności.
  5. Na podstawie art. 558 Kodeksu cywilnego w przypadku sprzedaży Produktu na rzecz Klienta niebędącego konsumentem wyłącza się odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi.
  6. Na podstawie art. 548 §1 Kodeksu cywilnego z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu Klientowi, osobie trzeciej wskazanej przez Klienta lub przewoźnikowi, na Klienta przechodzą korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu.
  7. Odpowiedzialność Sprzedawcy względem Klienta zostaje ograniczona wyłącznie do rzeczywistych szkód poniesionych przez Klienta w związku z nienależytym wykonaniem umowy przez Sprzedawcę, przy czym Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w wysokości nie większej niż wartość zamówienia złożonego przez Klienta.

14. Treści Klienta w Sklepie internetowym

  1. W przypadku, gdy funkcjonalności dostępne w Sklepie internetowym umożliwiają Klientowi zamieszczanie oraz udostępnianie jakichkolwiek treści (tekstowych, graficznych itp.), Klient dokonuje dobrowolnego rozpowszechniania treści. Zamieszczane treści nie wyrażają poglądów Sprzedawcy i nie powinny być utożsamiane z jego działalnością. Sprzedawca nie jest dostawcą treści, a jedynie podmiotem, który zapewnia w tym celu odpowiednie zasoby teleinformatyczne.
  2. Klient oświadcza, że:
  3. jest uprawniony do korzystania z treści, a ich umieszczenie oraz udostępnienie nastąpiło w sposób legalny, dobrowolny oraz za zgodą uprawnionych osób;
  4. wyraża zgodę na wgląd do opublikowanych treści przez innych Klientów oraz Sprzedawcę.
  5. Zabronione jest zamieszczanie przez Klientów treści:
  6. nawołujących do popełnienia czynu zabronionego lub pochwalających popełnienie takiego czynu,
  7. obrażających uczucia religijne innych osób poprzez znieważenie przedmiotu czci religijnej lub miejsca służącego do celów religijnych,
  8. pomawiających inną osobę, grupy osób, instytucje, osoby prawne lub inne podmioty o takie postępowanie lub właściwości, które mogą poniżyć je w opinii publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego do wykonywania danego zawodu, działalności czy zajmowania określonego stanowiska,
  9. znieważających lub zniesławiających inne osoby, a także godzących w dobre imię tych osób,
  10. propagujących lub nawołujących do nienawiści na tle rasowym, narodowościowym, etnicznym, wyznaniowym albo seksualnym,
  11. naruszających prawa autorskie i/lub prawa pokrewne osób trzecich,
  12. mających charakter bezprawny,
  13. zawierających złośliwe oprogramowanie lub służących do wyłudzania danych,
  14. mających charakter promocyjny, reklamowy lub zawierających informacje dotyczące działalności konkurencyjnej w stosunku do Sprzedawcy,
  15. zawierających dane osobowe osób trzecich lub wizerunek osób trzecich bez wymaganego prawem zezwolenia lub zgody osoby trzeciej.
  16. W przypadku otrzymania powiadomienia zgodnie z §15Regulaminu, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do modyfikowania lub usuwania treści zamieszczanych przez Klientów, w szczególności w odniesieniu do treści, co do których, opierając się na doniesieniach osób trzecich lub odpowiednich organów, stwierdzono, że mogą one stanowić naruszenie niniejszego Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa. Sprzedawca nie prowadzi bieżącej kontroli zamieszczanych treści.
  17. Klient wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystywanie przez Sprzedawcę umieszczonych przez niego treści w ramach Strony Internetowej Sklepu.

15. Zgłaszanie zagrożenia lub naruszenia praw

  1. Klient, który uważa opublikowaną w Sklepie internetowym treść za nielegalną lub naruszającą warunki Regulaminu, może przesłać do Sprzedawcy zgłoszenie dotyczące tej treści na jego adres e-mail.
  2. Jeżeli zgłoszenie zawiera elektroniczne dane kontaktowe Klienta, Sprzedawca bez zbędnej zwłoki przesyła Klientowi potwierdzenie otrzymania zgłoszenia.
  3. Sprzedawca rozpatruje zgłoszenie oraz podejmuje decyzję co do treści, której dotyczy zgłoszenie w terminie od 7 do 21 dni w zależności w zależności od stopnia skomplikowania sprawy.
  4. O podjętej decyzji Sprzedawca powiadamiania Klienta bez zbędnej zwłoki. Decyzja Sprzedawcy może polegać na moderacji treści albo usunięciu treści albo pozostawieniu treści w Sklepie internetowym.
  5. Klient może odwołać się od decyzji Sprzedawcy w terminie 6 miesięcy od jej otrzymania. Odwołanie powinno zawierać wyczerpujące uzasadnienie. Sprzedawca rozpatruje odwołania w terminie 21 dni.
  6. W przypadku gdy Sprzedawca poweźmie jakiekolwiek informacje dające podstawę do podejrzenia, że popełniono, popełnia się lub może dojść do popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osoby lub osób, natychmiast informuje o swoim podejrzeniu organy ścigania lub organy sądowe zainteresowanego państwa członkowskiego lub zainteresowanych państw członkowskich i przekazuje wszystkie dostępne informacje na ten temat.

16.Własność intelektualna

  1. Wszelkie treści zamieszczone na Sklepu (wliczając w to grafikę, teksty, układ stron i logotypy), a nie pochodzące od Klientów lub innych dostawców, korzystają z ochrony przewidzianej dla praw autorskich i są wyłączną własnością Sprzedawcy. Wykorzystywanie tych treści bez pisemnej zgody Sprzedawcyskutkuje odpowiedzialnością cywilną oraz karną.
  2. Klient zobowiązany jest do korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu jedynie w zakresie własnego użytku osobistego. Wykorzystanie treści w innym zakresie jest dopuszczone wyłącznie w przypadku, gdy tak wskazane zostało wyraźnie przez Sprzedawcę.
  3. Korzystanie z Sklepu, w tym korzystanie z materiałów tekstowych, graficznych, zdjęć, aplikacji, baz danych czy innych treści, nie oznacza nabycia przez Klienta jakichkolwiek praw w odniesieniu do wskazanych treści, a w szczególności nie oznacza nabycia praw autorskich majątkowych, praw pokrewnych lub licencji, chyba że co innego wskazano w Regulaminie.
  4. Zabronione jest podejmowanie następujących czynności bez wyraźnej zgody Sprzedawcy:
  5. kopiowanie, modyfikowanie oraz transmitowanie elektronicznie lub w inny sposób Sklepu lub jego części, a także poszczególnych treści udostępnianych za jego pomocą,
  6. rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób publikowanych na Sklepu treści,
  7. pobieranie zawartości baz danych i wtórne jej wykorzystanie w całości lub części.

17.Postanowienia końcowe

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. O zmianie Regulaminu Sprzedawca powiadomi na stronie Sklepu internetowego na co najmniej 14 dni kalendarzowych przed wejściem w życie zmian w Regulaminie. Zmiana postanowień Regulaminu nie ma zastosowania do Klientów, którzy złożyli zamówienie na Usługę Płatną w czasie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu. Zmiana Regulaminu w czasie trwania stosunku umownego o charakterze ciągłym wiąże drugą stronę, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 Kodeksu cywilnego, a strona nie wypowiedziała umowy w terminie wypowiedzenia wynoszącym 14 dni kalendarzowych.
  2. Sprzedawca zachowuje sobie prawo do okresowego wyłączania dostępu do Sklepu lub wybranych funkcjonalności Sklepu w przypadku, gdy jest to niezbędne w celu rozbudowy lub konserwacji zasobów technicznych lub teleinformatycznych Sprzedawcy związanych z działaniem Sklepu.
  3. W pozostałych kwestiach nieuregulowanych zapisami niniejszego Regulaminu mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego.
  4. Spory powstałe w wyniku świadczenia usług na podstawie niniejszego Regulaminu zostaną poddane pod rozstrzygnięcie sądowi powszechnemu właściwemu dlaSprzedawcy, jeżeli właściwe przepisy nie stanowią inaczej.
  5. Klient będący konsumentem ma prawo do skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów i dochodzenia roszczeń w drodze mediacji lub sądu polubownego.
  6. Regulamin wchodzi w życie z dniem12 czerwca 2025r.

ZAŁĄCZNIKI:

Załącznik nr 1 – wzór odstąpienia od umowy

Załącznik nr 2 – formularz zgłoszenia niezgodności towaru z umową

 

Shopping Cart
Call Now Button